Thursday, July 30, 2009

Mereng...................

Salam.. huhu.. suasana kat upm skrg ni sunyi.. sepi… semua gara2 serangan selsema babi or h1n1.. semua pakat cabut blk umah. ok gak kot.. dpt gak aku mencari sedikit kedamaian dan ketenangan. Haha.

Emmm.. semenjak 2-3 minggu ni.. x tau la.. serabut. Dalam kepala aku ni bnyk sgt benda yg aku pikir.. FYP lg… aduh… kadang2 sehingga mengganggu tido aku. Emosi pun x berapa stabil.. minta maaf kepada kwn2.. terutama bob, zam, dz, meran, paeh, usher, fahmi, uncle joe, hapriz, k, dan beberapa org yg rapat ngan aku, yg tetiba tanpa pasal aku marah korang.. x pasal2 korang kene tengking.. harap korang faham.. aku x sengaja… minta maaf eh..

Aku nk cerita masalah aku kat korang.. tapi.. aku x boleh nk cerita.. it’s a secret.. mungkin sebab aku pendamkan masalah aku kot, tu yg emosi x stabil tu. huhu.. mkn dalam org kata.. apa yg aku dpt buat, setiap kali lepas semayang.. aku berdoa.. supaya semuanya ok.

Aku sering berfikir.. andai aku dpt putarkan masa kebelakang… andaila aku ada kuasa tu.. aku x kan mulakan apa yg membuatkan aku rasa sedih, pedih, pahit, sakit hati skrg ni. Cukup dgn hanya memandang dari jauh.. kenal nama. Jadi kawan. Cukup lah setakat itu…. Cukup…… Tapi aku hanya manusia biasa.. terlalu biasa.. dan andai begitu tertulisnya takdir aku… aku redha. Memetik lirik Nidji-Hapus Aku, “Yakinkan aku Tuhan, dia bukan milikku, Sadarkan aku Tuhan, dia bukan milikku”

Aku nk kuar makan. Lapo. Petang td cuci akuarium ank2 patin aku. 8 biji. Alhamdulillah x dah yg mati td. Tapi esk siapa yg tahu………………?

No comments: