Friday, June 24, 2011

AGB 6560.. AES 9166.. Thank you.. I will miss both of you forever.. I promise..

AGB 6560... My Belalang Tempur.. 4 tahun kita bersama... Merata-rata kau pancitkan tayar kau.. Bermain air hujan dgn gumbira.. Jatuh tersungkur bersama.. Parut kat kaki kiri aku ni masih terasa panasnya.. Kehulu Kehilir kita merambu.. Mana yang kita x sampai? Semua kawasan Key Ell kita jelajah. Seluruh UPM kita redah.. Masakan aku akan melupakan kau wahai Belalang Tempur...

AES 9166.. 17hb Jun yg lepas adalah ulang tahun pertama kita.. Walaupun dibonet belakang kau tertulis "Kenari".. Tapi kau lah segalanya.. Kau lah kereta kebal.. Kau lah traktor.. Kau lah kapal selam.. Kau lah kereta berhias.. Walaupun hanya setahun kita bersama, tapi banyak kenangan suka duka kita lalui.. I will remember that.. Always..

Terasa begitu sebak dan hiba untuk melepaskan kau berdua yang begitu banyak berjasa dalam hidup aku.. Insyaallah... Bila aku dah kaya raya tahap kamen rider suatu hari nanti.. Aku akan pastikan kau berdua kembali ke sisi aku... Hingga masa tu.. Jaga diri elok2.. Berbaik2 dgn tuan baru korang..

Terima Kasih......

Legnote : Gua betol2 sedih!!

2 comments:

karatz said...

selamat dtg honda city..

kucing gemok said...

Masihkah kau ingat joe.. Malam dingin taman pancarona menjadi saksi.. Kita bermain lumpur bersama2 kenari.. Hahahahahaha. Azab!