Thursday, August 19, 2010

L2 114

Td masa nk g bazar aku saja lalu kat tingkat bwh... aras yg aku selalu lepak dulu..
Aras 1. Bilik 114 Blok L2.
Bilik yg menyimpan sejuta kenangan antara rakan2 aku..
kat bilik tu kami sembang sampai pagi..
tgk muvie ramai2..
mkn dan minum seperti iblis..
maen dota sambil menyumpah seranah..
bergelak ketawa umpama kene rasuk syaitan..
menghisap rokok dan shisha mengalahkan jin..
memikirkan idea2 lahanat nk kenekan org sempena besday..
maen gitar tanpa menghiraukan org sekeliling..
mengutuk manusia2 yang x disukai secara pukal..
kadang2 wat luahan perasaan..
berbuka ramai2..
Tetiba aku rindu kat diorang.. sebak pon ada.. tambah lagi bulan2 pose ni..
merang, safuan, ajim, nuar, paeh, aznan, iman, pudail..
yang tinggal aku, uncle joe, rifki, loma, mat lan, pipi dan mat mi..
masing2 pon sibuk skrg..
lagipon dah x da tempat nk wat port sembang..
kat uncle joe ngan loma je lah aku wat luahan perasaan..
miss u guys..
semoga kalian berjaya dlm hidup korang..
nnt kita kumpul ramai2 wat parti bogel k!
chow.

2 comments:

karatz said...

parti bogel?
muntah tgk loma punya nti.haha

kucing gemok said...

hahaha. jom2. parti bogel!